Direktlänk till inlägg 4 maj 2010

Rubrik saknas

Av Sandra - 4 maj 2010 21:15

packar är vad jag håller på med, orkar inte packa mer förstår inte hur jag kan ha så mycket grejor. Bilen raserar mer och mer för varje dag sonm går. Skulle ju ringa syster om det.. aja får ringa imorn bitti. Har förövrigt börjar ny kurs som verkar mycke rolig iaf.


Aja valborg vart iaf lyckad nästan om man tar bort att Anton som gick hem tidigare och skulle möta mig somnade och vaknade ej som tur fick man sova hos lina :P

Ne imorn blir det åka ut till stugan och vara där tills anton kommer hem på fredad :)


  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 8 juni 2010 15:13

Nu har många fyllt år!!  Amanda har blivit stor. 10 år vart hon förra måndagen! Lilltösen min, sedan fyllde jag år i onsdags och i lördags firade vi min älskling som vart 25 år.   Förstår inte, blir bara lyckliga för varje dag som går. Jag är upp...

Av Sandra - 31 maj 2010 15:13

Solen skiner och det är underbart skönt ute. Suttit ute sen halv 12 nu med psykiatriboken. Blivit lite bränd :P Nedräkning pågår för två saker. Den första är att på torsdag kommer äntligen Anton hem igen! vart borta i evigheter känns det som :P men...

Av Sandra - 19 maj 2010 15:37

länge sen jag skrev nu men har haft så mycket för mig den senaste tiden. plugg, plugg, tömt lägenheten, tränat mer plugg och håller nu på med att städa ur lägenheten. Fick hjälp av mamma igår så idag var jag där igen nån timme. Vart nästan klar men g...

Av Sandra - 26 april 2010 17:05

yeea, kortvecka denna vecka :) Anton kommer redan på torsdag.. Längtar redan. Men behöver inte vara ensam för det, för har ju jessie hos mig nu. Hon är ju för söt ibland. Helgen som var tillbringande jag med Anton och jessie och vi var i min lägenhet...

Av Sandra - 21 april 2010 20:50

En kille som precis ringde om min annons på blocket. Yeea :) Han ville ha skrivbordet. Hoppas bara han inte ångrar sig imorn nu när han ska hämta det. Bara hålla tummarna. Men så repit är det inte. :) så de går nog bra.   jaha hur gick det med pl...

Ovido - Quiz & Flashcards